2002-02-07
"Igen, néhány ecsetvonással hozzájárultam a következő Foo album két dalához, a gyönyörű, Los Angelesi Conway Studióban.
Nem biztos, hogy örülnének ha elárulnám a dalcímeket - de az egyik szám erőteljesen ritmikus, ebben "Get Down Make Love" típusú hangokat és szólót is játszottam.
(Bár még megvan az a régi gép, melyet én terveztem és számomra gyártottak a GDML élő szólóihoz a Queen koncerteken, eltűnt viszont az öreg hamoniser melyet vezérelt, így már nem tudom használni).
Ehhez a mostani felvételhez egy újabb eszközzel kísérleteztünk hogy elérjük azt a gitárhangzást - egy kicsit azért különbözőt - úgyhogy izgalmas volt és jól működött a dalban.
Az egész persze egy nagy kísérletezés volt és csak azért csináltam, mert buli volt együtt játszani a régi haverokkal - az egész zenekar jelen volt, plusz Gus, a kiváló turnémenedzserük.
Használhatják, ha akarják - persze csak, ha a bandának (és Davenek) nappali fénynél is bejön a dolog!
A másik dal teljesen szokatlan - egy történetmesélő ballada-szerűség - nagyon bátran egyszerű - ebben Queen II típusú, telt gitárharmóniákat produkáltam.
Taylor és Dave a Queen minden korszakát alaposan ismerik - ahogy csontra feltekertem az AC30ast, levettem a magas hangokat, és megküldtem a cuccot az összes pick uppal, visszhangosítva, csellóként kitartva a gitár hangját, Taylor megszólalt - "Nahát! A White Queen hangzás!!!". Beletrafált persze - nem használtam ezt a hangzást már legalább 15 éve...
Buli volt! A stúdió kertje pedig egyszerűen csodás - nagyon inspiráló - egy valódi oázis! A Nap melegen sütött, nem is akartam hazatérni hideg, nyomasztó Angliánkba.
De aztán az ember hazatér és valahogy újra kedvelni kezdi ezt a régi helyet...!!!! Los Angeles mindig egy csodás szellemi oázis, egy igazi életmentő a számomra."
|
|