Roger - Ütős kérdések

Roger - Ütős kérdések

HozzászólásSzerző: Robin Hood Dátum: csüt. dec. 11, 2008 9:44 pm

Hi mindenki!

Arra gondoltam (-tunk Seaval), hogy kellene szentelni egy topicot a mi "little drummer boy"unknak és az ő dobolásának. Remélhetőleg lesz iránta érdeklődés, különben két ember fogja életben tartani ezt a topicot az idők végezetéig :lol:

Téma felvetésként visszakanyarodnék a 2005-6-os turné Let there be drums szólójához. Annak a közepe táján van egy rész, ami engem kísértetiesen emlékeztet egy 1989-es felvételen hallhatóra. Szerintetek olyan régóta ott lehet Roger fejében/végtagjaiban ez a téma?

2005 - Let there be drums (2:31-től a szóban forgó rész)
http://www.youtube.com/watch?v=mb4GOdTKEu4

1989 - Rock Aid Armenia promo doksi video (0:47-től az előbbihez hasonló rész)
http://www.youtube.com/watch?v=jUBFaNVCtBA

Ha nem is pontosan ugyanaz a kettő, szerintem nagyon hasonlóak, csak kis eltéréseket látok bennük. Bár én totál amatőr vagyok hozzá :? Ha tippelnem kéne azt mondanám, hogy Roger régebb óta is használta ezt a mintát bemelegítéshez, gyakorláshoz (mint ahogy a második videóban is ez csak vmi soundcheck része ha jól láttam) és később beépítette a szólójába. Meghallgattam az eredeti Sandy Nelson verziót is, de abban nem találtam ilyen részt, úgyhogy valószínűleg ezt Roger illesztette bele.
Valakinek valami bővebb info esetleg?
"Roger Taylor playing 'We Are The Champions' with Queen - I will never forget watching that. I remember all this sweat flying off his hair - he was so visual, the ultimate in cool and collected. He was rock'n'roll." - Taylor Hawkins
Avatar
Robin Hood
Moderátor
 
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: kedd okt. 14, 2008 4:21 pm

Re: Roger - Ütős kérdések

HozzászólásSzerző: snyper Dátum: pén. dec. 12, 2008 5:35 pm